Reklamowe kalendarze zdzierane

Kalendarz artystyczny – zdzierak jednodniowy

Zaprojektowany przez grupę młodych artystów, sponsorowany przez jedną z czołowych agencji reklamowych.

Format

8 x 11 cm, 736 stron, okładka pełen kolor, foliowana, druk kalendarza dwustronny, dwukolorowy. Pod względem technicznym - modyfikacja KL 5 wykonana na białym papierze offsetowym III klasy, druk na maszynie arkuszowej.

Inny możliwy format: 11 x 14,2 cm, 736 stron, okładka foliowana, druk dwustronny dwu lub czterokolorowy, dziurka umożliwiająca zawieszenie - jest to modyfikacja KL 4 wykonana na białym papierze offsetowym III klasy.

Uwaga dotycząca kalendarzy-zdzieraków reklamowych jednodniowych:

Wydawnictwo proponuje gotowe wzory kalendarzy oraz kontent (treść) stron rewersowych lub podejmie się dostosowania zarówno wyglądu jak i treści kalendarza do oczekiwań Zleceniodawcy.
Z uwagi na sztywne koszty przygotowania tego typu kalendarza do druku, zalecamy nakład od ok. 4-5 tysięcy egz. wzwyż. Najmniejszy możliwy - 1000 egz.

Lekkie pofałdowanie grzbietów niektórych kalendarzy wynika z przyczyn technologicznych.

Pakowanie

np. standard 48 egz., banderolowane w pakietach po 10 szt.

Kalendarz artystyczny –  zdzierak jednodniowy
Stron 736
Format 8 x 11 cm
Rok wydania 2010
Dostępność produkt niedostępny
Cena 0,00 zł

Kalendarz reklamowy – zdzierak jednodniowy

Dostosowany do potrzeb firmy z branży przetworów naftowych. Okładka - projekt Zleceniodawcy. Awersy i rewersy - Wydawnictwo Kastor

Format

7,2 x 10,8 cm, 736 stron, okładka foliowana, druk kalendarza dwustronny, dwukolorowy. Pod względem technicznym - modyfikacja KL 5 wykonana na papierze gazetowym. Druk na maszynie rolowej (rotacyjnej).

Inny możliwy format: 11 x 14,2 cm, 736 stron, okładka foliowana, druk dwustronny dwu lub czterokolorowy, dziurka umożliwiająca zawieszenie - modyfikacja KL 5 wykonana na białym papierze offsetowym III klasy.

Uwaga

Jakość papieru i druku na maszynie rolowej (rotacyjnej) odpowiada niższym kosztom wykonania.
Z uwagi na rodzaj druku zalecamy nakład od ok. 5 tysięcy egz. wzwyż.
Lekkie pofałdowanie grzbietów niektórych kalendarzy wynika z przyczyn technologicznych.

Pakowanie

np. standard 48 egz.

Kalendarz reklamowy – zdzierak jednodniowy
Stron 736
Format 7,2 x 10,8 cm
Rok wydania 2012
Dostępność nakład wyczerpany

Kalendarz reklamowy – zdzierak tygodniowy

zaprojektowany na potrzeby kompanii telefonicznej

Format

12 x 30 cm, 112 stron, okładka kredowana; skrócone kalendarium roku bieżącego i następnego, okładka foliowana, druk kalendarza i okładki dwustronny, dwukolorowy. Pod względem technicznym - modyfikacja KL 1, ma także pasek magnetyczny umożliwiający umieszczenie kalendarza np. na lodówce.

Inny możliwy format: 13,5 x 20,5 cm, 112 stron, okładka foliowana, druk dwustronny dwu lub czterokolorowy, dziurka umożliwiająca zawieszenie na gwoździu i pasek magnetyczny umożliwiający umieszczenie kalendarza np. na lodówce.

Uwaga

Wydawnictwo proponuje gotowe wzory kalendarzy oraz kontent (treść) stron rewersowych lub podejmie się dostosowania zarówno wyglądu jak i treści kalendarza do oczekiwań Zleceniodawcy.
Z uwagi na nieuniknione, sztywne koszty przygotowania tego typu kalendarza do druku offsetowego, zalecamy nakład od kilku tysięcy egz. wzwyż.
Możemy się podjąć także wykonania mniejszych nakładów w technice druku cyfrowego.

Pakowanie

np. standard 50 egz.

Kalendarz reklamowy – zdzierak tygodniowy
Stron 112
Format 12 x 30 cm
Rok wydania 2008
Dostępność nakład wyczerpany